Verste følelsen ever!

Vet dere hva som var det verste med å være spysyk? Jeg ble så syyykelig tørst og følte meg helt dehydrert! Derfor drakk jeg masse vann, men etter 10 minutter kastet jeg opp alt vannet og var like tørst. SYKELIG tørst. Det er verste følelsen det. Prøve på nytt litt senere, jeg greide ikke å holde meg unna vann, men det samme skjedde igjen, 10 minutter etter drikkinga, spydde jeg opp alt igjen. Hæsli? JA! Ille?JA! Følelsen kan ikke beskrives – trodde jeg skulle dø av dehydrering.

Da jeg merket at spyinga var ferdig kastet jeg i meg litervis med vann. Kanskje ikke det smarteste, MEN denne gangen gikk det bra. HURRA! Nå setter jeg mye mer pris på drikke enn jeg har gjort tidligere, og drikker mye oftere!

Formen er mye bedre, MEN er fortsatt kvalmere enn da jeg gikk gravid, og har vondere i bekkenet enn da jeg var gravid; ellers er alt på topp!

Er bare hjemme om dagene for å lade opp batteriene. Jeg og Lukas leker oss, slapper av, ser på TV, prøver å spise mat, og sover mye. Satser på at det er full rulle fra Torsdagen og utover. Da har vi vært syk lenge nok! 

5 kommentarer

Siste innlegg