Har du husket å`??

…Sjekke Altinn i dag? Jeg fikk meg iallefall en hyggelig overraskelse. Det eneste som er litt synd er at det er mye som må endres denne gangen siden vi har kjøpt leilighet og noe ikke stemmer. Men man lærer mye på det også.

Jeg og Lukas har vært å handlet mat på butikken nå, og på veien hjem sovnet han. Jeg skal gjøre litt husarbeid imens han sover. Heldigvis er vi i mye bedre form i dag begge to! Nesten HEEELT frisk:)

Ha en strålende dag alle sammen, håper dere har en fin start på uka! 

4 kommentarer
    1. Linn: ååh, trodde alle kunne sjekke den online fra i dag jeg? men greit å få den i posten da:) litt lettere å få oversikt når man ser det på papir synes jg 🙂

    2. Joa, alle kan vel i teorien det 🙂 Men jeg har ikke Norsk nettbank så får ikke logget meg inn på den måten, valpen har spist mobilen så kan ikke få tilsent informasjonen jeg trenger for å logge inn og alle papirer med lønning/skatting ligger i Norge så jeg har ikke mye annet valg enn å vente 🙂 Men er speeent og skulle gjerne hatt svar på hvor mye jeg får igjen fortest mulig :p

Siste innlegg