Vakkert og delikat: Sne Design

SneDesign er et Norsk merke som er utrolig delikat og vakkert. På nettbutikken selger de produkter  med hovedfokus på barn og barnerom. Det som kjennetegner  produktene er at de er moderne, lekne, harmoniske og at de er inspirert av nordiske omgivelser. Jeg elsker slike delikate produkter, og elsker å fylle opp barnerommet med blåe, sjarmerende herligheter. 

Det som er så genialt med denne nettbutikken er at du kan velge din favorittfarge, så får du frem alle produktene i denne fargen. De har et stort utvalg i blå og rosa, og i tillegg har de grønne, gråe og gule produkter. De selger blandt annet plakater, sengetøy, pynteputer, matbokser, lekekasser, tinnbokser og kort. 

 Se så delikat


Fineste sengesettet Lukas har!!! 

Jeg har alltid vært veldig glad i blått til gutter, og rosa til jenter. Det synes jeg er så utrolig søtt til babyer, derfor ble jeg glad da jeg fant SneDesign sin nettbutikk. De har så mye herlig til de søte små! Verd å sjekke ut!

6 kommentarer

Siste innlegg