Helt magisk

Det er utrolig hvor heldig vi er med været i Trondheim for tiden, håper det fortsetter slik utover sommeren!! Da blir det en nydelig sommer iallefall!

På Onsdagen dro jeg og Lukas på laaaang trilletur, hele 2,5 timer. Jeg jogget 20 minutter av tiden, for å slenge inn litt trening også. Vi storkoset oss på tur i varmen! Halveis på turen stoppet vi og spiste mat og nytet utsikten. Elsker disse stundene, det er så koselig! Elsker å være “hjemmeværende” med lille skatten min! <3 

På turen møtte vi på årets første hestehov – det er iallefall den første for oss! Det er et sikkert tegn på at våren er rett rundt hjørnet! HUrra!!! Måtte selvfølgelig plukke den opp, så nå kan jeg skryte over å ha plukket årets første blomst!


Søtingen har blitt så utrolig flink til å gå, og elsker de nye skoene sine! 


vår <3
 Helt utrolig hvor varierende landskapet er, på tiuren møtte vi på årets første blomst, og plutselig kom vi til dette jordet! Det kaller jeg winterwonderland! Vakkert! 

3 kommentarer

Siste innlegg