Its My Birthday

Its my birthday today! And IM so happy today. Its my birthday today, Im so happy happy happy happy

(ja, de som har sett på BabyTV skjønner regla) 

I løpet av det siste året har jeg gjort mye fornuftig, som blandt annet:

  • Tatt lappen, og det på første forsøk. Det var jammen på tide, og nå er det endelig gjort!
  • Født verdens nydeligste skatt, en drømmefødsel kan du vell si! Og drømmebaby
  • Blitt mamma til verdens vakreste Prins
  • Vært på trykk i Kammille pga min skodilla
  • Vært på trykk med fødselshistorien min på Mammanett, og den kan du lese her 
  • Kjøpt min første leilighet sammens med kjæresten min. En flott, lys leilighetn med over 3 meter under taket! Jippi!
  • OSV (hahah, har ikke tid til å skrive alt jeg hadde tenkt, for jeg har mye å gjøre til jeg får besøk. but stay tuned)


Kjole fra SheInside

 

3 kommentarer

Siste innlegg