Brunsj og Tivoli for første gang

I dag var vi invitert på Brunsj hjemme hos Pappa. Og som alltid serverte de utrolig god mat! Jeg var skrubbsulten da jeg dro dit, men stappmett da jeg dro hjem, akkurat slik som det skal være! Alltid koselig å dra på besøk til Pappa, og Lukas synes det er stas å møte tante, bestefar og Tone igjen. Ariana, søs og typen var også med.

Vi spilte Piano, og pappa imponerte oss med sine gitar og pianoferdigheter. Hvem visste han hadde dette skjulte talentet? Ikke jeg iallefall! Lukas elsker musikk, og danset og sang!


Etter Brunsjen dro vi på Hugos Tivoli ved Ikea! Siden dette er en av de få fridagene søstersen har, så måtte vi nesten dra i dag. Vanligvis drar vi på Tivoli på 17.Mai, men i år tror jeg vi dropper det siden vi har småttisene, og det er litt for mye kaos der akkurat den dagen. Går vell ikke an å komme seg frem med barnevogn da. I dag var vi “heldig” med været, dvs; Vi slapp unna regnet! 

Vi fant to karuseller vi kunne ta med småttisene, og Lukas synes det var kjeeeempe gøy!!! Jeg ble overrasket over at vi ikke måtte betale for oss “voksne” enda vi var med på karusellene, med det var jo en hyggelig overraskelse. Lukas ble også veldig imponert over alle de store skumle karusellene, og ville gå å se på de hele tiden.

Ser dere oss? Jeg og Lukas sitter på den nest bakerste vogna. Denne karusellen anbefales ikke, da den aldri tok slutt, jeg ble sjøsyk og Lukas ble lei før den var ferdig. Sikkert sjøsyk han også, den var jo evigvarende:P SMåttisene er nok litt for små for denne enda.

Fornøyd mamma etter dagens utflukter:

Nå skal jeg slappe av med en deilig varm dusj, fotbad og god mat. Jeg er nemlig hjemme alene, og Lukas har sovnet <3

2 kommentarer

Siste innlegg