En perfekt dag!

Onsdagen var helt perfekt! Vi våkent av at sola steiket gjennom vinduet, og det finnes ingen bedre måte å våkne på!Vi sto opp grytidlig for å kjøre kjæresten til sin første eksamen dette semesteret! Og etterpå dro vi en bitteliten tur på City SYd, da jeg ville kjøpe meg nye solbriller. Fant ingen som var kule, men jeg og Lukas hadde det gøy likevell og var både innom dyrebutikken, og studerte fiskene utenfor Bigbite. 


Etterpå dro vi hjemme til bestemor på besøk. Solen skinte, og det var varmt og godt. Måtte selvfølgelig ta av Lukas både jakke og Lue da vi satte oss ned i solkroken. Vi storkoset oss hos Lukas bestemor i flere timer, og spiste lunsj der.

Tro det eller ei, men jeg fikk faktisk farge på brystet. Og skille som vistes kjempe godt på kvelden! Enda jeg bare solet meg noen få timer. 

Da kjæresten var ferdig på eksamen, hentet vi han, og dro på butikken og handlet. Hjemme hadde vi skikkelig kvalitetstid sammen som familie, og leket masse med Lukas. Og siden det var så varmt og godt serverte vi kveldsmaten til Lukas ute på terassen når vi spiste middagen vår. 


Lukas elsker å være ute, og da vi spiste pekte han mot lekeplassen og sa “deeeer” og da greide ikke pappsen å si nei. Derfor ble det er tur på lekeplassen klokken 8 på kvelden!!! Heheh, Lukas er så søt, og var egentlig ganske trøtt. Men det er ALLTID stas å være ute å leke med mamma og pappa. Vi kjørte traktor og disset, og sparket fotball. Det var gøy!!

2 kommentarer

Siste innlegg