Livet på 5stjerners

Her er noen bilder jeg vil vise dere fra stedet vi bodde på Gran Canaria; Radison Blu Resort. Jeg skal lage en video også, for å vise mer av leiligheten for den er sååååå fin. Dette er det fineste hotellet jeg har bodd på, og perfekt for barnefamilier. Å bli møtt med to glass champagne var veldig hyggelig, og servicen var super under hele turen. I skapene på rommene hang det maange morgenkåper og mange sett med tøffler. Utrolig godt å bare slenge på seg morgenkåpa når man er ferdig i jacuzzien. Og det beste av alt er av svigerfamilien min eier leiligheten på anlegget, slik at vi kan reise tilbake så mange ganger vil vil 🙂 hehe














Fikk du lyst til å reise til sydligere strøk nå? 

1 kommentar
    1. Ja, det skal jeg love deg, og gjør det også. Snart blir det en av de andre kanariøyene – Tenerife. Det skal bli deilig. Så fint at reisen deres ble vellykket.

Siste innlegg