Tror du jeg slapp unna?

Det var vell for mye å håpe på at jeg skulle slippe unna spysyka gangen her, for rett etter jeg postet blogginnlegget i går, ble jeg utrolig kvalm. Utover kvelden ble jeg enda kvalmere, og kjente jeg hadde blitt syk. Heldigvis tok kjæresten godt vare på meg, og pakket meg inn i varme pledd. Jeg sovnet tidlig, og da jeg våknet i morges var jeg myyye bedre. Tørr vell påstå at jeg føler meg veldig frisk nå, så håper det var det for denne gang.

Vi har fått brev fra barnehagen Lukas Christopher skal bynne i. Så nå er det bare å forberede seg til barnehagestart om noen måneder. JEg vet Lukas gleder seg mye, for han er så sosial, og eeeelsker å leke med andre barn. Verre blir det for mammsen, men jeg vet han kommer til å kose seg, og det hjelper på. Nå skal jeg skrive liste over alt vi manger, for det er jo faktisk litt. 

God helg alle sammen!

1 kommentar

Siste innlegg