Vanish Flekktest

Endelig kom anledningen til å teste Vansih flekkfjerningsmiddel. Det har jeg sett frem til, siden jeg aldri har prøvd noen flekkfjerningsmidler tidligere. Da Lukas sølte is over hele shortsen sin, og på genseren sin, hadde jeg en fantastisk mulighet til å sjekke om produktet funker. Og ikke minst om flekkene ble fjernet 100 prosent. Gjett om jeg var spennt?! Slik så klærne ut før vask:


Jeg tok på vanish på flekken og la plaggene bløtt i vann før jeg la de i vaskemaskina. Da jeg la de i maskina puttet jeg litt Vanish sammens med vaskepulveret.

Her er resultatet etter vask. Shortsen ble perfekt, og all isen ble vasket bort. Men på den hvite genseren ser man såvidt flekkene fortsatt. Ganske synd, fordi det er ofte lyse klær Lukas får flekker på. Men jeg tror at flekkene ikke gikk bort 100 prosent på denne fordi jeg ikke brukte Vanish White, for hvite klær. Jeg brukte nemlig den som er beregnet for farget klær, så neste gang må jeg bruke den som egentlig er ment for hvite klær. Dere får resultatet litt senere.


Jeg testet også produktet på ketchup og sennepsflekker, og vanish fungerte perfekt!

Har du prøvd Vanish? Hva synes du? 

2 kommentarer

Siste innlegg