Kunne ha drept

… Ryggen min nå! Jeg er sint på ryggen som aldri blir bra, og på grunn av all smerten jeg har. Nå har det vart lenge nok!

I dag skulle jeg på butikken, selv om ryggen ikke er hundre prosent enda. Jeg har fortsatt problemer med å gå ordentlig, og å reise meg. Men jeg er lei av å bare sitte hjemme, og jeg måtte handle mat. Kjøleskapet var nemlig helt tomt. 

Da jeg bar Lukas fra parkeringsplassen inn til butikken, gikk jeg krokete som ei gammel dame, med bena spredd som om jeg har den verste bekkenløsninga du kan forestille deg. Korsryggen sviktet nesten, og jeg måtte bite meg i leppa for å ikke skrike av smerte. Men vik om oss inn til butikken, og jeg fikk plassert Lukas i handlevogna. Og derfra gikk det kjempe bra.

Nå har vi handlet masse god til helga, og jeg skal bare slappe av i håp om å bli frisk til Søndag, for da har jeg og kjæresten date. På Tirsdagen har jeg legetime, og da håper jeg at jeg får hjelpa jeg trenger. Så er det meldt knallvær til uka, åh som jeg gleder meg! Nå trenger jeg litt sol på kroppen! 

 


åhnei dere, jeg har ikke klipt meg. Det så bare sånn ut! Heheh

9 kommentarer
    1. Huff da, det hørtes ikke særlig godt ut akkurat.. Jeg veit selv hvordan det er å slite med smerter i en del av kroppen din, siden jeg har en fot som aldri bra.. så jeg skjønner godt at du begynner å bli lei av å ha vondt i ryggen nå 🙂
      Ønsker deg god bedring, og håper at du blir frisk av smertene i ryggen slik at du får til å leve litt mer normalt enn du gjør nå 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld 😉

    2. Stine DF: huffda, det høres ikke godt ut. hva er det med foten din da?
      gleder meg til legetimen, håper jeg får hjelp slik at jeg kan leve normalt igjen 🙂 savner å være aktiv

    3. Kaisa Elise: hihihi, men jeg likte det ganske godt egntlig, kunne kanskje ha kledd kort hår 😛 har jo hatt langt hår hele livet, så tørr ikke klippe meg kort 🙂

    4. Jeg er født med en feil stilling i begge føtter, og har i januar tatt den siste operasjonen i venstre fot nå, men har enda ikke blitt bra fra den operasjonen som jeg ble av den første fot…
      Det skjønner jeg godt du gjør nå, får håpe han finner ut noe og at du får noe får det i ryggen 🙂 Imens ønsker jeg deg god bedring og sender deg varme tanker 🙂

Siste innlegg