Våknet opp med en forferdelig nyhet

Ja, jeg våknet med en forferdelig GOD nyhet!!! Ingen smerte i korsryggen, og jeg greide å gå perfekt!!!! Blir helt sikkert verre utover dagen, men jeg er iallefall mye bedre enn i går. Heregud, i går gikk jeg som om jeg hadde bekkenløsning, var høygravid og 70 år gammel, med skikkelig krok-rygg! Det så ikke normalt ut for å si det mildt!

Jeg og Lukas handlet bare mat i går, jeg greide ikke noe annet. Hadde jo større planer, men ryggen godtok ikke en shopperunde. I stede fikk vi besøk av Martine, tanta til Lukas. Da ble Lukas utrolig glad, for han har ikke møtt tante på over to uker. Vi koset oss og så på videoer fra GranCanaria-ferien vår i Mai/Juni. Da Martine skulle dra, gråt Lukas. Han hater når folk drar, stakkar gullklumpen. Men i dag skal vi besøke tante,farmor og farfar, så det blir koselig, da blir Lukas glad! 😉 Fsrmor skal passe Lukas mens jeg og kjæresten drar på kino.

 Ja, før du spør; Jeg elsker morgenkåpa mi. hehe den er god å ha på morningen

Hva skal du i dag?

0 kommentarer

Siste innlegg