Dette må man ha til Barnehagestart

 

Nå har jeg skrevet en liste over hva jeg mener man trenger i barnehagen. I morgen er barnehagestart, heregud som jeg gruer meg. Men samtidig er jeg kjempe spent. Har du noe å tilføye på lista, så gjerne skriv i kommentarfeltet. De røde feltene er hva vi fortsatt mangler.

 

  • Bergans barnehagesekk

  • Noen gode Joggedresser

  • Ullundertøy i massevis til høst og vinter

  • Skinntøfler
  • Ledig tøy som er godt å røre seg i

  • To fulle skift; to bodyer, to strømpebukser, to par sokker, bukse, genser.Ha gjerne ekstra basisplagg som strømpebukser, sokker og bodyer)
  • Ullsokker

  

  • Regntøy, flere sett
  • Gummistøvler
  • Sydvest
  • Regnvotter
  • Ulltøy til å ha under dress og regntøy.

  • Utesko etter årstid
  • Tynne ullvotter

  • Vindtett jakke/lue

  • Yttertøy etter årstiden
  • Parkdress
  • Lue (type etter årstid), eventuell hals og votter/hansker
  • Fleecedress
  • Ulldress

 

 

  • Drikkeflaske
  • Solkrem

  • Kuldekrem

  • Sinksalve
  • Bleier

 

Kjøpte nettopp en ny parkdress fra Stormberg. 

Har du noe å tilføye på lista?

0 kommentarer

Siste innlegg