Merkelapper til Barnehage

Nå er jeg endelig ferdig med all merkingen av klær som Lukas skal bruke i barnehagen. Jeg har merket over 250 plagg, og brukt haugevis av klistrelapper beregnet på klær. Jeg foretrekker de som kan klistres på fremfor de som strykes på, fordi det går mye fortere. Men når jeg har brukt opp ale klistrelappene skal jeg prøve strykelappene, for det er mulig de sitter bedre i vask?

Jeg har brukt navnelapper fra Nordicprint og din merkelapp. Noen med biler på, noen med krone på, og noen med bilde av Lukas tilogmed. Synes det er morsomt med litt variasjon. På navnelappene har jeg valgt å ha hele navnet til Lukas, og ingen tlf nr. Det er vist veeeldig viktig å merke alle klærne har jeg hørt, slik at de som jobber i barnehagen skal vite hvem sine klær det er. 


Noen av Ullklærne/fleeceklærne til Lukas, 2 heldrakter fra Memini, en fra Lille Lam og en fra Name It

Her er et utvalg av gensere/skjorter. Både fra Mayoral, Gant, Zara, Timberland, Cubus, Kappahl, Hm osv

Lukas har over 17 ytterjakker:

Hvor bestiller du dine merkelapper? Hva synes du er best av strykelapper og klistrelapper? 

1 kommentar

Siste innlegg