Besøk av sommeren

På Lørdagen var vi så heldig at vi fikk et lite glimt av sommeren igjen. Været var strålende, og det var ganske varmt i sommersola. Jeg tok meg med Lukas, Søs og typen, Ariana, broren min og dama, og Johnny , fadderen til Lukas på tur opp til Rønningen. VI skulle spise lunsj, og plukke blåbær. Det var tydeligvis mange som har tenkt den samme tanken før oss, og det fantes ikke blåbær der. Vi brukte sikkert en halvtime på å plukke 20 bær, så vi ga opp ganske fort.

VI storkoset oss i sola på Rønningen, og totalt så brukte vi over 4 timer på turen. Jeg elsker slike stunder sammen med familien, det minner meg om barndommen. Lukas synes det var kjempe stas, og sprang rundt å leket seg i gresset, vi kletret i trærne, og disset. Han fikk smake på blåbær, og spiste god lunsj i sola.

 


1 kommentar

Siste innlegg