Wiiiii, Jeg har farget håret!!!

Vet dere hva jeg har gått lei av? At hver gang jeg farger håret, så er jeg strålende fornøyd med fargen i et par uker, men så går den gradvis over til å bli noe blond igjen. Og det å farge håret ofte for å holde fargen ved like, det sliter veldig på hodebunnen min som både er sår, rød og irritert. Derfor bestemte jeg meg for å prøve noe nytt denne gangen ; PERMANENT hårfarge.

FØrst dro jeg til frisøren for å kjøpe hårfarge, men da fikk jeg beskjed om at de ikke selger permanent farge. Så da måtte jeg prøve noe annet. Rema 1000 ble løsningen. Men jeg hadde ikke peilig på hvilken farge som er som den jeg vanligvis bruker, og jeg visste heller ikke hvilket merke som er bra til hjemmefarging. Det føles så mye tryggere å kjøpe farge hos frisøren.

Jeg stod en stundt og vurderte hvilken farge jeg skulle ta, og den jeg til slutt valgte viste seg å være et godt valg. Merket jeg gikk for var Garnier Olia

Hva synes du?

6 kommentarer

Siste innlegg