Oh, Perfekt!!!

Denne helga har vært helt perfekt!!! Jeg elsker å gjøre mest mulig på kortest mulig tid, og utnytte tiden best mulig. Vi gikk jo glipp av Fredagskvelden siden vi sov den bort, men tapt tid har vi tatt igjen resten av helga og vært på farten hele tiden.

I går startet jeg dagen med husarbeid en liten time, etterfulgt av litt leking med Lukas, før jeg og gullstjerna møtte søs og Ariana for å dra på shopping. Ariana og Lukas har ikke møttes på over 1,5 uker, og ble lykkelig for å se hverandre igjen. De er jo så gode venner, og prater om hverandre hele tiden. Lukas går ofte å roper “Aniaaaanaaaa” 🙂 Og det har vært tydelig at han har savnet henne. Det er utrolig gøy å se hvor mye de setter pris på hveandre.

Søs kjørte oss på shopping på Lade, hvor vi var innom XXL, Living og City Lade. Jeg kjøpte et nydelig skilt til Lukas på Living, en fleecedress på en annen butikk, og et fleecesett. Kjøpte også et par vintersko. Har ikke tatt med stasjet inn fra bila enda, så bilder får dere litt senere. Lukas kjører ferrari på Lade:

.
Da vi var på shopping ringte kjæresten min og sa vi var invitert på lunsj på Solsiden. Derfor kjørte jeg hjem og plukket han opp, og dro rett til solsiden. Det var tid for Lukas dagdupp, og den tok han i bila, kun 30 minutter, men sånn er det når vi er på farten hele dagen. Han virket ikke berørt av lite søvn, for humøret er på topp, som alltid:) Gladgutten vår. På solsiden møtte vi gjengen på Graffi, både svigers, tantene til Lukas, søskenbarnet Sebastian, og Kjæresten min sine 2 onkler med samboere. Jeg bestilte en nydelig salat, og vi koset oss kjempe masse!

Etter lunsjen gikk turen rett til Pappa der vi var invitert på en fantastisk middag. VI skulle ikke spise før noen timer senere, men det er allid koselig å komme litt tidligere slik at vi får litt kalitetstid sammen, og slik at Lukas får leke med bestefar. Etterhvert kom Ariana, søs og samboeren også. Pappa og familien serverte Lam, med masse deilig tilbehør. I dag har i jammen spist MYE god mat, og vi fikk servert en nydelig dessert!

Da vi kom hjem la vi Luaks, for han var kjempe trøtt, så laget vi oss brownies med is. Naaaamnammm. Resten av kvelden var kjærestekveld! 


Dere aner virkelig ikke hvor lik meg Ariana er. Jeg var akkurat sånn da jeg var lita;) 

Lukas koser seg på fanget til tante som han er så glad i

Har du hatt ei fin helg?

3 kommentarer

Siste innlegg