Store problemer

I dag har Gullstjerna mi koset seg i barnehagen mens jeg var på jobb. Måtte jobbe bittelitt overtid i dag, og gullet var den nest siste ungen som ble hentet i barnehagen. Men han storkoset seg og var ute å lekte, så det gikk veldig bra. Vi kjørte hjem og laget en goood middag. Etterpå leket vi leenge, tullet og leste bøker. Ordentlig kvalitetstid.

Senere ringte kjæresten og spurte om jeg ville være med å stemme. Egentlig hadde jeg bestemt meg for lenge siden at jeg ville stå over valget denne gangen fordi jeg ikke har orket å sette meg inn i hva de ulike oartiene står for. Men i og med at han spurte, og vi likevell måtte kjøre han til valglokalene, da bestemte jeg meg for å stemme jeg også. Og det er jeg glad for! Ellers ville det ha vært en stemme bortkastet. Jeg bryr meg om fremtida!

SÅ tilbake til overskrifta. Vet dere hva jeg presterte forrige uke??!!! Jeg våknet og satte fast i puta. SÅ dro jeg hode opp, og kjente at jeg rev av litt hår. Da jeg kom på badet oppdaget jeg at jeg hadde en stoor tyggisklyse i håret, OMG!! Det er umulig å få ut, og det endte meg at jeg måtte klippe den ut. Men siden den var så langt bak i håret, så jeg ikke hvor jeg klippet, så jeg klippet mer enn nødvendig. Heldigvis har jeg langt og halvtykkt hår, så det vises ikke at jeg er skamklipt. Noen som har gjort samme tabben? 

Har du stemt? Hva stemte du? 

5 kommentarer

Siste innlegg