Wow som det går

Wow, som uka går. Tiden flyr jo bare av gårde. I går var ikke jeg og Lukas ferdig med middagen før klokka 6, og halv 7 skulle vi i møte i sameiet hvor vi bor. Lukas måtte være med som vanlig, siden jeg er “singleMum” (Altså, samboeren min er borte fra 7 om morgenen til halv 10 på kvelden, derfor kan jeg kalle meg “Single mum”) VI rakk ikke annet enn å spise, før vi skulle i møte. Møtet vart leenge, men Lukas er virkelig verdens mest tålmodige og satte i fange mitt begge timene vi var der. For en herlig søting 😉

Etterpå måtte vi hente pappsen på jobb, og deretter rett hjem for å legge gullstjerna. Jeg hadde bestemt meg for at i helga skal jeg slappe av, og alt av husarbeid måtte bli gjort i går kveld. Da skulle jeg vaske duk, sofatrekket og trekket på stolene i stua, vaske gulv, tørke støv, rydde inn og ut av oppvaskmaskina, vaske to maskiner med klær, tørke klær, brette en diiger haug med klær og stryke ca 30 plagg, spise kveldsmat, dusje og lakke negler.

Tror dere jeg rakk alt?? Nei, absolutt ikke, men nesten alt! Da klokka ble 2 på NATTA ga jeg opp, og innså at jeg måtte finne senga, for da var det bare 4 timer til jeg måtte stå opp igjen. Å tjoohei, så var det plutselig helg da! God helg alle sammen!

Ps: jeg har helt glemt å fortelle dere 2 ting, men de dår dere vite litt senere i dag:)

1 kommentar

Siste innlegg