Its hard beeing the sick Girl

Heregud så lei jeg er av å være “syk”! Altså diffust syk, som ingen leger “kan” stille noe diagnose på. Jeg har vært slapp i 1,5 år, og formen går gradivis nedover. Jeg har tatt hundrevis av prøver, vært på MR, vært hos nevrolog og legen utallige ganger. Men det er samme svaret hver gang “Du er frisk”. Denne uka har jeg blitt mye verre enn tidligere, da hele kroppen har blitt helt stiv, og jeg har mistet all kraft. Det er VANSKELIG å skrive på PC, jeg greier ikke å bære en søppelpose eller sminke meg. Jeg mister ofte det jeg forsøker å løfte, og kroppen blir bare stivere og stivere. Derfor må jeg til legen IGJEN idag. JEg aner ikke hva dette kan være, merkelig er det iallefall. FÅr håpe jeg får svar på hva problemet er da jeg skal til legen halv 2.

Det er slitsomt å føle seg syk, og at kroppen ikke henger med. Dette kommer i tillegg til ryggplagene jeg sliter med. Og ikke minst, å høre at du er frisk når kroppen er sykelig slapp, og musklene er stive, og man har mistet all kraft. Det er ikke slik jeg er når jeg er frisk! JEg vet hva det å være frisk føles som, og det er ikke dette!

4 kommentarer

Siste innlegg