Min største skrekk

EN av mine største mareritt på veien når jeg kjører bil, er å møte på elg! Og i går stod jeg ansikt mot ansikt foran den store frykten. Jeg kjørte i 60sone på en møørk vei, hvor det var vann på den ene siden, og skråning på den andre. Pluttselig oppdaget jeg en diiiger elg ca 15 meter  foran bilen. Da måtte jeg bremse ned og kjøre rooolig bak elgen. Heldigvis løp han FRA meg. MEEEN!!! Så kom det bil i mot, og han hadde ikke oppdaget elgen, så han kjørte rimelig fort.

Elgen ble skremt og hoppet rundt, og løp mot meg! Da ble jeg veldig skeptisk, jeg liker ikke å ha en elg løpende mot bilen. Heldigvis endte det hele med at elgen føyk ned skråninga rett ned til vannet. Hvordan det gikk med elgen vites ikke, jeg har iallefall ikke sett den siden. PUH! Det gikk bra! 

 

Legeturen min skal dere får høre om i et annet innlegg. Den er nemlig et kapittel i seg selv, jeg har en bitch lege! 

0 kommentarer

Siste innlegg