Dager som er verd gull

I dag var det planleggingsdag i barnehagen, og det er det i morgen også. Så da har jeg to ekstra dager med masse Lukas tid, og det er herlig for mammsen ja:) I og med at jeg hadde søkt om fri disse dagene, og er sykmeldt 50 prosent i tillegg, så jobbet jeg bare en dag denne uka. Nesten en liten “mini-ferie”

Dagen startet vi med en liten handlerunde, hvor Lukas fikk sitte i sånn BIL-handlevogn. Det er kjempe stas, og mammsen slipper å bære, noe som er bra for ryggen. Etter runden vår var det tid for dupp, og som kjent så sover Prinsen lenge når han sover dupp hjemme. I dag sov han i 3 timer, og etter dupp dro vi ute å lekte! VI hoppet i søledammene (JA; du leste rett. VI hoppet i søledammene) Noe jeg synes er utrolig gøy! hahah, må gå an å finne frem sitt indre i ny og ned. SÅ kjørte vi traktor, og løp rundt og hadde det morro.

Etter leking laget vi kakao, leste bøker, hørte på musikk og sang: Skikkelig kvalitetstid! Jeg elsker slike dager! De er verdt gull!! <3 <3 <3 

I kveld skal jeg bare rydde på PC, organisere bilder, slette unødvendig rot og få litt system. Det har jeg egentlig hatt planer om å gjøre LEEENGE, men orker aldri å begynne. But, today is the day!!! Og ps; Lurer dere på hvordan sunnhetsmåneden min går? I dag syndet jeg :/ Blæh!

 

2 kommentarer

Siste innlegg