Spennende greier

Omg jeg har vært sykt dårlig til å oppdattere dere i de siste dagene. Jeg har nesten ikke vært på PCn i det hele tatt, har hatt så mye annet å bruke tiden til. Men fremover skal jeg være flinkere, for målet er å blogge 2 innlegg om dagen, og det skal ikke være vanskeig å holde.

På Fredagen startet jeg dagen med å legge ut noen av aksjene mine for salg. Det var både spennende, interessant og lærerikt. Jeg har aldri prøvd dette tidligere, men nå som jeg har lært det, blir det sikkert mer fremover.  Nå er iallefall 86 av mine aksjer på børsen.

Resten av helga har vi bare vært hjemme å koset oss! I går hadde vi besøk av Lukas bestefar. Det var kjempe stas. Ariana og søs var her også. Da bestefar dro kom bestemor på besøk en liten tur. Kjempe morsomt for småttisene med så masse oppmerksomhet på en dag;) De er alltid i sentrum, og trives veeeldig med det <3 hehe 😉 søtingene!


I dag sovnet Lukas klokka 6! Rekordtidlig, for i dag hadde han bestemt seg for å stå over dagduppen:) Så resten av kvelden blir det bare masse kjærestetid med god mat og hygge.

Har du hatt ei fin helg?

1 kommentar

Siste innlegg