Gleder meg!!

På Tirsdag og Onsdag denne uka, var jeg på jobb. Når jeg jobber går dagene så utrolig fort. Jeg er hjemme 16.30, lager middag, er ferdig med å spise og rydde i halv 6 tiden. Og klokka 6 skal Lukas legge seg. Dagen flyr bare unna, og jeg får ikke mye tid med Lukas, noe som er veldig trist. Han sover ikke så mye i barnehagen, og blir stuptrøtt klokka 6 hver kveld, så da er det bare å legge seg. Dårlig blogging på meg i det siste, fordi tiden bare flyr forbi og jeg har ikke rukket å prioritere bloggen.

I dag hadde vi besøk av maler som fikset det siste som skulle fikses i leiligheten vår, hun spaklet flere steder, og kommer tilbake i morgen for å spakle mer, og male over. Nå begynner det å bli utrolig fint her, men jeg mangler fortsatt gardiner. Håper jeg finner noen som kan hjelpe meg å sy, for jeg tar ikke kjangsen å sy selv når jeg er så perfeksjonist som jeg er. Jeg hadde nok aldri blitt fornøyd!

Litt senere i dag skal vi på Photoshoot med småttisene! Jeg gleder meg. Vi skal ta bilder til julekort, for nå er det på tide å bestille de snart! Dette blir spennende, kanskje dere får se noen av bildene litt senere i dag.

Har du bestilt julekort? Eller skal du? 

5 kommentarer

Siste innlegg