Resultatet fra Fotoshoot

Fotoshooten gikk over all forventning, Lukas var eksemplarisk, Ariana like så! I tillegg fikk vi tatt noen mamma-Lukas bilder, og pappsen ble med på noen han også. Nå er jeg kjempe happy og glad for et strålende resultat. Jeg har tilogmed bestilt julekort. Ubeslutsom som jeg er, så greide jeg ikke å velge  hvilke julekort som var finest, så jeg bestilte like så gjerne 4 ulike design. Nå får vi 40 julekort i posten, så da er det bare å sende ut til alle vi er glad i 🙂 

I går var vi på Lunsj med svigers. De hadde nemlig en gladnyhet som de skulle fortelle oss. Vi var kjempe spennte alle mann, og jammen var det en gladnyhet de kom med:) Etter lunsjen tok de med seg Lukas på Toys R Us, og kjøpte en diiiiger leke fra FisherPrice med biler, noe som var utrolig stas for lille prinsen <3 Mammsen monterte den med en gang vi kom hjem, og nå er det den mest populære leken vi har i hus!

I går skulle vi egentlig på kaffebesøk hos søs også, men når Lukas hadde dagduppen sin, sovnet vi begge to. Vi våknet så sent at vi ikke rakk kaffebesøk, fordi vi måtte hente pappsen på jobb.

Sivgers og svigersøstrene mine kom på besøk hos oss en tur i dag. Lukas og Sebastian storkoset seg sammen, og leket masse. Jeg elsker å ha besøk, det er alltid like koselig. Nå til kvelden har jeg desverre blitt syk IGJEN; det klør i halsen og renner fra øyne. Jeg hoster og har generell sykdomfølelse. Får håpe det går over til i morgen, for da skal jeg på jobb. 

 

Har du hatt ei fin helg? 

3 kommentarer

Siste innlegg