I feel terrible

Heregud for en start på nyåret!!!

I går var vi på en superkoselignyttårsfest, vi kom oss endelig frem da vi fikkhjelp av en traktor for å konme oss opp av grøfta! Jeg er svært dårlig på glatt føre, og det endte med at vi var stuck i grøfta, noe Lukas synes var litt skummelt! Heldigvis fikk vi god hjelp av hyggelige mennesker.

Jeg følte meg i dårlig form i går, men hadde gledet meg sånn til nyttårsfesten at jeg tok kjangsen. Under verdens beste middag innså jeg at slaget var tapt, jeg var kvalm, hadde feber og greidenesten ikke spise, så klokka 22 ble jeg og Lukas kjørt hjem.

Jeg sov meg gjennom hele nyttårsaften, noe som er utrolig kjipt:/ i dag er formen enda verre, jeg har faktisk 40 i feber enda jeg har pakket i meg paracet. Jeg ligger som et slakt på soffan, og har gjort det i hele dag:/ i morgen må jeg til legen for å få antibiotika!

1 kommentar

Siste innlegg