Totally Magical + dagens outfit

Lukas har visst sluttet å sove i barnehagen, og sovner i 5-6 tiden hver dag. I går sovnet han 16.30, og vanligvis sover han da til nesten morgen. Men gårsdagen var et unntak. Da jeg la meg, våknet Lukas og ville stå opp. Da var klokka 01.00 så det var uaktuelt, søte prinsen min. Måtte overtale han til å fortsette natta, og han fikk se på noen videoer på Iphonene min. Så sovnet vi søtt begge to.

I morgest våknet jeg og følte meg uthvilt. Men, HVORFOR HAR IKKE VEKKEKLOKKA RINGT? Jeg ble grepet av panikk, og følte jeg hadde forsovet meg. Jeg fikk rotet frem Iphonen min, og den var avslått. Da jeg skulle slå den på, var alt på telefonen slettet, så jeg måtte legge inn alt på nytt. Tydligvis har Lilleprins greid å trykke på noe, slik at Alt ble borte, tilogmed vekkinga jeg hadde satt på. Heldigvis har jeg ei innebygd klokke i kroppen (hahha, på et eller annet vis) Slik at jeg automatisk våkner rundt tiden jeg har planlagt, og jeg våknet kun 15 min etter jeg egentlig skulle.

Rakk både jobb og mye annet. Flax!

Været var helt magisk i dag. Nå har våren kommet for fullt, føles det som. (håper jeg… !) Det var varmt og solen skinte. I lunsjen stilte jeg meg i solveggen og bare nøt varmen- Det føltes magisk!!!

Kledd i HM fra topp til tå, inkludert sko og veske

Har våren kommet hos dere? 

2 kommentarer

Siste innlegg