Happy Familyday

Hei bloggen!!! (Ja, dere vet vell alle hvor høyt jeg elsker den setningen) hahah

 

Have you missed me??? 

 

Jeg har vært så busy i det siste, og da blir bloggen nedprioritert, desverre. I dag var jeg på jobb, og der var det fullt kjør hele dagen (noe jeg virkelig liker). I går var jeg også på jobb, for jeg jobber vanligvis Onsdager og Torsdager. Lukas har droppet dagdupp to dager på rad i barnehagen nå, og  i går sovnet han kl 17.00 for natta, og i dag holdt han seg litt lengre våken, og sovnet kl 18.00. Søte lille sjarmisen min, det blir ikke mye mamma og Lukas tid etter barnehagen når han sovner så tidlig. Men i dag fikk han iallefall med seg middagen, og det er ikke verst bare det!

På Søndagen hadde vi en strålende familiedag; Jeg tok meg med Lukas, søs og Ariana til Haukvannet hvor vi tuslet på tur, kastet stein i vannet og koset oss. Etter skogturen dro vi på en diger lekeplass og leket lenge med småttisene. Vi spiste matpakke vi hadde tatt med og hadde en super dag ute i finværet (Det var iallefall greit vær;)

#mammablogg #trondheim #tur #barneklær

2 kommentarer

Siste innlegg