Ikke helt etter planen

På Søndagen hadde vi egentlig planlagt å ta turen innom barnas skidag i Granåsen, men da jeg våknet på morgenen følte jeg meg ekstremt slapp. Lukas hostet også en del, og da ble det slik at vi droppet planene våre. Satser heller på å delta neste år!

Istede hadde vi en inne-dag og leket masse med både play doh, lego og biler. Jeg elsker å bygge legohus og tårn, da er jeg virkelig i mitt ess;)

Etter dagdupp fikk vi besøk av svigers, noe som alltid er like koselig. Jeg elsker å få besøk, og vil aldri at besøket skal dra hjem. Lukas koset seg skikkelig og synes det var stat å få besøk av Famme og beste. Etter at besøket hadde dratt,  ville vi bare ut en tur og nyte frisk luft, og tok med oss pappsen på en laaaang sykkeltur! Superkoselig:) på veien møtte vi på en pusekatt som Lukas fikk hilse på! Pusekatten var meget sosial, og vi møter den hver gabg vi er på tur. Like stas fir mammsen som for Lukas

0 kommentarer

Siste innlegg