På tide å våkne ???!!!!

Huff, i går var jeg helt på bærtur da jeg kjørte fra Jobb på Heimdal til jobb på Melhus. De holder på med veiarbeid i svingene ved Heimdal, og store deler av veien er enveiskjørt. De har satt opp stoooore LYS slik at man skal se når det er klart for å kjøre. Jeg derimot fikk ikke med med dette, da jeg var litt for opptatt med å snakke i telefon. Jeg presterte faktisk å kjøre på RØD LYS? !!! Og oppdaget dette da jeg så biler komme i mot. Da måtte jeg fint rygge tilbake til der lyset stod og lyste rødt mot meg. Omg?. 

SKulle tro man våknet av en slik opplevelse? men neida! 

Kjørte videre og lå tett oppi ei diger lastebil. Jeg var litt for ivirg å følge denne lastebilen, og endte opp med å følge han innpå et område som ikke er beregnet for biler, kun digre lastebiler. I speilet så jeg at bilene bak fortsatt å kjøre på DEN EGENTLIGE VEIEN, og jeg måtte fint rygge meg tilbake på veien igjen.

2 bummers på kort tid! Er det mulig??? Tydligvis

4 kommentarer

Siste innlegg