Statusrapport uke 23

TERMIN: Terminen min er 30.Mars 2015

PÅ VEI: Akkurat 23 + 1

NESTE KONTROLL: På Tirsdag, cant wait! Nå gleder jeg meg, for det nærmer seg med storskritt. Er veldig spent på hva jordmor sier.


VEKTØKNING: Nå har jeg ikke veid meg på en stund, men satser på at det ikke er mer enn 4 kg

VANN I KROPPEN: Tja, litt?

PLAGER: I går hadde jeg halsbrann for første gang i dette svangerskapet, og det er plagsomt! Var mye plaget av det i forrige svangerskap, men mer på slutten. Ikke så tidlig! Håper det går seg til, for det er umulig å ligge og sove når man har halsbrann. Eneste som funker er å stå oppreist. hahaha

MELK I BRYSTENE: JA; surprise surprise!


MATKIKK : Er fortsatt hekta på mandarin, og er veldig glad i pepperkaker også. Ellers er salt mat/godis/Snacks veldig godt

KYNNERE : Hva er det? neida, jeg vet jo det, men har ikke hatt det nei.

SULTEN: Er aldri sulten lengre, spiser fordi jeg elsker mat.

HUMØR: SMilende blid dagen lang. (med enkle unntak) Jeg ler mye mer enn før, og mye lettere.  Er kanskje litt for utålmodig til tider, der må jeg skjerpe meg? Ellers er jeg positiv og fornøyd


NAVN: Har ikek vært et tema, har ikke tid til å prate om det, da jeg og kjæresten bare ser hverandre 30 min hver dag.

KJØNN: Babygirl, As you know

BARNEROM: Im working on it. Blir kombinert jente/gutterom, men jeg tror jeg kan få det til å fungere svært bra. Har mange ideer i hodet, så må bare sette de ut i live :>)

UTSTYR: Har kjøpt rosa stelleveske med matchende vognpose. Gleder meg til å få vognposen i posten. Stelleveska har jeg allerede fått. Og de er kjempe søte sammen! Gleder meg til å vise dere

AKTIVITET INNENFRA: Maasse små søte dunk. Kjenner mest når jeg legger meg på kvelden, når jeg står opp om morgenen og når jeg er på jobb. Søtt. Hun virker aktiv , så er spent på om hun er veldig mye mer aktiv (les: våken og gråtende) enn Lukas på utsiden. Lilleprinsen var jo så rolig og fornøyd hele tiden. 

 

HODET NED: Nei

OM FØDSELEN: Gruer meg mest til å være borte fra Lilleprinsen 2 netter

TUNGT: Nei, ikke i det hele tatt. Ikke enda. Men jeg blir fort anpusten, spesielt om jeg går i trappe. Hahah det er min store svakhet.

UTÅLMODIG: Fortsatt ikke utålmodig.

SØVN: I går fikk jeg ikke sove, for første gang i mitt liv tror jeg. Jeg sovner alltid innen 20 sekund hodet har truffet puta, men i går lå jeg en time av ulike årsaker. Men har ikke noe med graviditeten å gjøre

 

3 kommentarer

Siste innlegg