Overraskende resultater på Jordmorkontroll :/

JOrdmortime er alltid spennende. Var utrolig spent på kurven på måleskjema, siden prinsessa lå langt under gjennomsnittet på første måling, og rett over gjennomsnittet gang nr 2. Denne gangen lå hun rett under gjennomsnittet, og det blir spennende på UL på Fredagen om dette stemmer. Der får de jo målt ordentlig og finner ut hvordan det ligger an. Andre prøver vi tok i dag ga ikke heldige resultater, så i morgen må jeg ringe legen min. I  tillegg må jeg nok ta noen ekstra tester på Fredag når jeg er på sykehuset.

Dagen i dag har jeg brukt på å handle inn mat for resten av uka, noe som tok et par timer. Resten av dagen har jeg bare slappet av, jeg har sovet masse, noe kroppen virkelig trengte. Jeg er nok mer sliten enn jeg liker å innse, og da er ingenting bedre enn å sove et par timer. Lilleprinsen var på besøk hos mammsen min i dag, og storkoset seg der mens jeg lå hjemme og sov.

Da jeg endelig fikk hjem gullskatten min hadde vi det utrolig gøy, med vannkrig og det hele, og bare storkoset oss sammen. Elsker virkelig hvert minutt jeg har sammen gullungen, ingeting gir mer lykke <3 

HAr du hatt en fin dag? 

0 kommentarer

Siste innlegg