Working housewife

I morgen får vi besøk klokka 07.30 på morgenen, noe som er alt for tidlig for min del, men vi slipper ikke unna. Det er noe som skal fikses i leiligheten vår, og da ville de gjøre det så tidlig som mulig. Men greitnok, står man opp tidlig får man mest mulig ut av dagen. I morgen skal jeg jo på UL også, så da får jeg bare bruke tiden på å gjøre meg klar til det. Er utrolig spent på hvordan det går på UL i og med at jeg fikk de resultatene jeg fikk hos jordmor i går, krysser fingrene på at alt er superbra!

I går pakket jeg fødselsbaggen, for som jeg har nevnt tidligere føler jeg prinsessa kommer før tiden. Og da er det greit å ha alt klart. Jeg fikk derimot ikke pakket alt jeg ønsker, for det er faktisk en del stasj jeg mangler til en nyfødt baby. FÅr handle inn det siste de nærmeste dagene, bare så fødebaggen er i boks. Kan legge ut liste senere slik at dere får se hva jeg mener er nørdvendig å ta med, og hva man kan droppe., om dere er interessert i det?

Ellers har jeg mye annet som foregår i livet mitt, men målet er at ting skal roe seg før vi entrer helga, så i morgen må jeg fikse siste rest! Cant wait! 


På Søndagen skal vi feire Lilleprinsens bursdag, så i morgen skal jeg handle inn mange nye roser. Jeg har blitt hekta på å ha friske roser i hus, så blir nok å kjøpe et par buketter ekstra til helga 🙂 Love it!!!! 

Har du noen spennende planer for helga? 

5 kommentarer

Siste innlegg