My First

I dag var det kjempe varmt i Trondheim, en deilig vårdag. Og da var det duket for min første trimtur etter fødsel. Formen er topp, og jeg ser frem til å komme ordentlig i gang med treningen igjen. Kroppen føles så mye lettere nå, og jeg gleder meg til å endelig kunne jogge! Men før det har gått 6 uker, er det kun gåturer jeg kan være med på. Jeg, Johnny, Lilleprinsen og lille prinsessa dro på en tretimers tur (inkludert lunsj/grilling) noe som var utrolig godt for kroppen. Vi hadde med to vogner, men lilleprinsen ville heller gå det meste av veien selv. Han er superflink til å gå turer, og storkoser seg alltid? 

Vi grillet pølser, og kastet stein i vannet og leket oss på rasteplassen ved vannet. På vannet var det fortsatt 10 cm is, og jeg fikk utrolig lyst til å bare traske rett over. Men jeg tok ikke kjangsen likevell da jeg oppdaget hvor iskaldt vannet var, og om jeg plutselig skulle falle gjennom? ! Tørr ikke tenke tanken engang. hahah!  Lillejenta sov hele turen, og sekundet vi kom hjem våknet hun for mat, noe som var helt perfekt. Perfect timing. 

Hatt en fin dag? God helg alle sammen! 

0 kommentarer

Siste innlegg