åååhneeei! Ikke nåå igjen!

Jeg trodde aldri det skulle skje så fort! Jeg visste at det kom til å skje i løpet av permisjonen på grunn av mye bæring av baby som blir større og større, men ikke allerede etter 6 uker! Jeg greier ikke å gå eller stå ordentlig. Ryggsmertene er tilbake og jeg føler men invalid igjen. Jeg har jo lenge sletet med ryggproblemer på grunn av min scoliose, men under graviditeten var ryggen tipp topp overraskende nok. Bedre enn jeg har vært på mange år faktisk Men nå er jeg tilbake på det verste hvor jeg strever med å gå normalt.

Det som utløste det hele er at jeg bærte noen felger ned ei trapp, noe som er en selvfølge å klare. Men for ryggen min blir det for mye. Dette gjorde jeg på Torsdag, og siden har jeg gradvis blitt verre. For  å bli helt bra må jeg unngå å bære noe som helst, men bæring slipper jeg ikke unna med baby  i hus <3 Så er spent på utviklingen nå. HÅÅPER det går seg til. I mellomtiden må jeg finne andre løsninger på bæring?

0 kommentarer

Siste innlegg