Barneklær på nettet

Dere som leser bloggen min har sikkert fått med dere at jeg elsker å shoppe, og da spesielt barneklær! Barneklær er min lidenskap, og jeg handler heller til barna enn til meg selv. Det er alltid mer stas å handle til dem.. Jeg elsker å kle opp småttisene i søte, fine og behagelige klær, og en nettbutikk som har et enormt utvalg i slike plagg er Petter & Pia. Petter og Pia fører mange kjente merkevarer som Lillelam, Maximo, Reima, Joha, Hust and Claire bare for å nevne noen. 

Under har jeg plukket ut noen av mine favoritter både til jenter og til gutter, og selvfølgelig mine favoritter blandt salgsvarene. Jeg elsker  jo salg, og har funnet masse jeg skal kjøpe. Det kan for eksempel være lurt å handle inn vinterplagg til neste sesong nå som vinterplaggene er på supersalg, så har man til vinteren kommer igjen. Eller man kan være heldig å finne kupp man kan bruke til sommeren, slik som de søte sandalene fra Reima som dere ser på bildet nederst. 

Mine Favoritter til Jenter:

 

  
  

 Til jenter er jeg veldig glad i kjoler som du kan se. Synes disse var supersøte og perfekte til sommeren. Er også veldig glad i tyll, og plagg med små detaljer slik som hjertet på buksebeinet på buksa.

Normal
0

false
false
false

EN-US
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

(Trykk på bildene for å komme rett til produktene)

Mine Favoritter til Gutter:

 

  
  

Til gutter er jeg veldig glad i skjorter, så skjortebodyer har alltid vært en storfavoritt.  Gjerne kombinert med vest utenpå eller en genser, hvor man kan fremheve kraven på skjorten .    

Mine salgsfavoritter:

 Elsker alle disse kuppene! Her er det førstemann til mølla, de går nok fort unna!

Om dere bruker rabattkoden under så får du 10 % rabatt på din bestilling

Rabattkode: linda (Gyldig en uke)

Normal
0

false
false
false

EN-US
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal
0

false
false
false

EN-US
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 PS: Hos Petter og Pia får du fri frakt om du handler for over 400 kr! J

5 kommentarer

Siste innlegg