Min første!

Dagene mine består vanligvis av tusen ærend, og hundrevis av gjøremål. Jeg er på farten fra Lilleprinsen er levert i barnehagen, helt til han hentes. Og jeg får ikke slappet av et sekund. Man kunne kanskje sett for seg at livet i mammapermisjon er avslapping på høyt nivå, men akk nei! Jeg er aldri hjemme og har alltid full timeplan.

I dag er min første dag hvor jeg ikke har hatt noen ærend, og det har vært så utrolig deilig. Jeg dro en tur på trening og bare koset meg med at jeg hadde all verdens av tid. Ingenting annet jeg måtte rekke; En god følelse! Da jeg kom hjem fikk jeg slappet av, og hadde mange timer før lilleprinsen skulle hentes. Det er kanskje slik mammapermisjon bør være, men jeg er alt for urolig i kroppen til at hver dag kan være slik.   Men i ny og ned er det helt supert!

I morgen er det påån igjen med tusen ærend; først trening, så en tur på city syd for å hente noe, deretter til kiropraktor, så til lege og deretter barseltreff. Senere på dagen må jeg hente noe jeg har bestilt, så dagen flyr nok unna som alle andre dager! Story of my life, hehe 


Sjekke den arma. hahah

0 kommentarer

Siste innlegg