Det sykeste jeg har sett

Helga har vært den store grillhelga som startet på Lørdagen langt inne i skogen. Vi fant oss en perfekt plass og grillet pølse på engangsgrill. Det var urolig idyllisk ved vannet, og vi matet endene mens vi ventet på at maten skulle bli ferdig. Vi dro en hel gjeng sammen, og ingenting er koseligere enn det; Søs, typen og Ariana var med, kjæresten min og våre to småttiser ´, og lillebroren min joinet også.



Da vi hadde pakket sammen grillen og maten, og var på vei for å dra, så jeg noe sykt; ei dame på joggetur. Hun var dekt med fluer over hele kroppen, Vi så nesten ikke huden hennes fordi hun var helt dekt. Det var så ille at hun vrengte av seg alle klærne og hoppet i vannet for å bli kvitt dem. Oi

På Søndagen var det grilling hos svigers. Der fikk vi servert fantastisk mat, og vi koset oss ute selv om det regnet. Det er herlig å sitte utenfdørs i regnet, når man har varmelampe og slipper å bli våt. LIlleprinsen storkoset seg og spiste masse is etter maten. For meg er sommeren grilling:) Det er så koselig, og siden i har så lite soldager i trøndelag, må vi gjøre det beste ut av det selv om det regner

0 kommentarer

Siste innlegg