Ukas siste var hard!

I går fullførte jeg ukas 9.treningsøkt, og den var rimelig tung. Jeg kjente at jeg var ordentlig sliten, men fy så godt det er å trene. Jeg har blitt helt hektet på trening, og selv om det var tungt var det utrolig godt å gjennomføre! Nå kan jeg ta helg med god samvittighet. Så Satser vi på at neste uke blir like bra! 

Planen er å ta opp joggingen igjen. Jeg fikk jo jogget litt denne uka, men jeg skal prøve å få til å jogge iallefall 3 ganger iløpet av uka. Jeg har alltid vært stor fan av å jogge, men pga min sviktende rygg de siste årene har det blitt minimalt meg jogging. Jeg satser på at ryggen holder, så skal jeg være flink til å jogge på mykt underlag i skog og mark. Gleder meg til å ta fatt på neste treningsuke! 


God kondis, here wo come! (working on it) 

1 kommentar

Siste innlegg