Mislykket forsøk

I forrige uke var jeg så flink og hadde hele 10 treningsøkter. Denne uka derimot går ikke helt etter planen. På Mandagen var jeg ikke helt i treningshumør og brukte heller dagen på dåpsplanlegging; Handlet inn alt jeg behøvde, og begynte på mange ulike prosjekter.

På Tirsdagen dro jeg på treningssenteret, men etter 10 minutter med trening ble jeg ropt opp på høytalerne; Lillejenta gråt og trivdes ikke. Hun hadde blitt skremt av alle andre barna som gråt, og da jeg hentet henne var det litt av et gråtekor i barnepassen. Jajaj – bedre lykke i morgen tenkte jeg da!

Så kom morgendagen, altså idag, og slik gikk det denne gangen: Jeg rakk å trene hele 15 minutter før jeg ble ropt opp. Rakk å trene 5minutter lengre enn i går. HUrra. Føler det er ganske bortkastet å dra seg på trening når man ikke får gjort mer enn oppvarminga. Derfor blir det joggetur i skogen imorgen, med lillesøster fornøyd i vogna si. Denne uka har vært mislykket så langt når det kommer til trening! Menmen, alt kan ikke alltid gå etter planen. 

 

På Ettermiddagen dro vi hjemme hos mamma på Middag. Jeg elsker å få middagen servert, for å lage mat er noe jeg ikke er no særlig glad i. Både broren min, kjæresten hans, søs og hennes familie var der også, og det var like koselig som det pleier å være:) Småttisene fikk leket masse sammen, og vi passet Ariana mens søs og typen var på Visning. JA, de har nemlig nettopp solgt leiligheten sin, og jeg er utrolig spent på hvor de ender opp! 

2 kommentarer

Siste innlegg