Snakk om å lage seg et problem

Her om dagen måtte lilleprinsen begynne på antibiotika. Og ofte er det antibiotikamikstur småttisene får. Hele 4 ml skulle han få hver gang, og jeg undret lenge hvordan jeg skulle få i han denne fæle medisinen.

Først blandet jeg den ut i melk, men det var ikke så lurt fikk jeg plutselig høre. Det er ikke alt som bør blandes med melk, for da kan effekten forsvinne. Så forsøkte jeg saft, men det var heller ingen suksess.

Så hva skulle jeg gjøre for å få i han dette tro? Uten å bli noe klokere tenkte jeg at det skader vell ikke å prøve å gi det uten å blande det ut i noe? Det er lov å håpe.

And guess what? Han tok medisinen uten noe som helst protest! Ikke en mine engang. Gjett om jeg ble overrasket!! Snakk om å lage seg et problem av ingenting. Flinke gutten

2 kommentarer

Siste innlegg