Denne uken

Ukens cravings

Ferdig sjokoladekake fra OBS. Har faktisk spist 2 stk! HHAHA, SYkeste kaka jeg har smakt! 

 

Ukens sang

Akkurat nå er jeg hekta på

Nicky Jam y Enrique Iglesias El Perdón

 

Ukens matrett

Småpizza. Det er såååå godt, og så enkelt. Så kan man pakke på akkurat det man vil på toppen

 

Ukens nedtur

At ryggen ikke er 100% bra enda. Trodde aldri det skulle ta så lang tid!

 

Ukens opptur

At kjæresten kom hjem for godt, etter å ha vært 6 uker i Oslo

 Ukens innkjøp

Benken jeg kjøpte til barnerommet. Den er såååå fin. HAr postet den i et tidligere innlegg om dere vil se den. Trykk her.  

Ukens treningsøkt

Nå har jeg ikk trent så mye i det siste siden jeg tilogmed ikke greier å gå ordentlig. Men ryggøvelser har jeg gjort, og ukens treningsøkt hadde jeg i dag, for i dag er eneste dagen jeg har gjort øvelsene 50 ganger som jeg fikk beskjed om

 

0 kommentarer

Siste innlegg