Satt ut

Går man å triller på en søt liten baby så får man mye oppmerksomhet – sånn er det bare. Det hender ikke en dag at ingen kommer bort for å se på prinsessa, og slå av en prat med mammsen. Til tider er det slitsomt, men bare de dagene jeg har det supertravelt. Som regel er det veldig koselig, det er jo så mange hyggelige mennesker!

På city Syd her om dagen så var det ei utrolig koselig dame som jobbet på en klesbutikk. Hun måtte bare titte i vogna og oppdaget lillesnuppa som lå der i sin søte kjole og hårbånd. Etter å ha sett litt på henne så sier hun “ååh, for en nydelig baby. Noe såå fint greide ikke jeg å lage nei.. aaw så skjønn hun er” Jeg takket og bukket, og sa meg ganske enig i at ja, hun er  utrolig herlig:) Vi er fornøyd med jobben vi har gjort. om man kan si det sånn, hehe?. Deretter sa hun “så er mammaen så skjønn også! Så skjønn mor og datter”

Og her skal jeg innrømme jeg ble litt satt ut. Jeg er ikke vant til at de kommenterer meg, men at de kommenterer at babyen er søt, det er jeg vant til. SÅ, hva svarer man på noe sånn da? “Tuusentakk så koselig sagt ” fikk jeg iallefall presset frem. Det er så koselig med hyggelige mennesker 🙂 

Kjole fra Wheat/ cardigan fra Hamptons Republic/ 

6 kommentarer

Siste innlegg