Litt tidlig, men det er lov

I går dro vi på besøk hjemme hos søs og småttisene. Hun hadde julepyntet hele huset, inkludert juletreet. Litt tidlig, men det er lov. Vi skal selv pynte treet i helga, noe vi storgleder oss til. Pyntet juletree er noe som virkelig gir julestemning, og når snøen uteblir så må vi ha noe som gir oss den rette julefølelsen.

I går var det jeg som var husmor og disket opp middag til oss. Siden søs har en nyfødt liten baby som krevet sitt, måtte jeg trå til. Og selv om jeg ikke er noe husmorsevne så ble maten ganske god den. (sikkert fordi søs sto bak meg og ga meg instrukser over skulderen hvordan jeg skulle gå frem, steg for steg) hahah

Etter middagen fikk småttisene pynte pepperkakehus. Det er så koselig. Ble noe godisspising også, ikke til å unngå når man har så mye godis foran seg. I helga blir det pepperkakebaking! Vi gleder oss! 

6 kommentarer

Siste innlegg