Skal ikke være lett

Hei i natten?.

Jeg er så effektiv på natten, i kveld har jeg gjort ferdig julevasken, jeg ble faktisk akkurat ferdig. Nå gjennstår det kun å pakke inn to julegaver før jeg skal sette meg å se en julefilm. Det er synd døgnet har så få timer, for det er jo ikke lenge til jeg må oppe igjen. Men snart er det juleferie, det skal bli godt for alle mann!

Det kjedelige er at Prinsessa vår er syk for 2.gang på ganske kort tid nå. Det er feber som herjer, og som kommer og går. Pluttselig er feberen oppe i 39 grader, så er den borte igjen. Så kommer den tilbake. Men heldigvis er almenntilstanden bra. Prinsessa synes mamma er veldig god å ha når hun er syk, og vil være i armene mine hele tiden. Noe hun selvfølgelig får når formen ikke er på topp, og ellers… Om hun ikke blir bedre til over helgen så blir det en tur til legen før julen ringer inn…

Nå er julegodisen lagt frem, julepynten er satt på plass, og det meste er klart til å ta imot besøk på selveste dagen! Vi gleder oss til jul! 

1 kommentar
    1. Godt det er flere enn meg som er mest effektive på natterstid 😉 Aner ikke hvorfor, men jeg har alltid vært sånn. Titt innom meg da vel og følg meg gjerne om du liker innholdet. God advent! 😀

Siste innlegg