So much to do

For det første, det er helt sykt å tenke på at permisjonen min er ferdig 2.Mars. Det er bare to små måneder igjen så er jeg tilbake i jobb. Der blir rart å være borte fra prinsessa som har blitt veldig avhegig av mammaen sin. Men før den tid er det mye som skal gjøres og mye som skal ordnes:

 

  • Jeg må Ordne takkekort for dåpsgavene prinsessa fikk. Det ble litt glemt oppi julerushet, men i kveld skal jeg begynne. Takkekort synes jeg er veldig viktig, for prinsessa fikk så mange fine gaver og det setter vi stor pris på.
  • Jeg er i gang med å planlegge 1årsdag. Det er jo en stordag, første bursdagen til barnet, og jeg har tusen ideer i hodet mitt som jeg bare må få ned på papiret. Det blir en ordentlig prinsessebursdag med rosa tema.
  • Jeg skal planlegge 4årsdag hvor temaet er pirat. Her har jeg også mange ideer, planer og innkjøp jeg må gjøre.
  • I januar har kjæresten min bursdag, så der må jeg komme på noe kreativt.

 

Og snart er det dåp til tantebarnet mitt også, Lille Emma Aurora. Det er mye å se frem til, og glede seg til!

 

2 kommentarer

Siste innlegg