Litt luksus i hverdagen

I julegave fikk jeg gavekort på Fotbehandling, og dette gavekortet hadde jeg store planer om å bruke før jeg skulle tilbake i jobb etter endt permisjon. Det er jo når man er i permisjon man kan ta seg tid til litt luksus, og siden mannen var hjemme med lillesøster, så fikk jeg endelig benyttet meg av muligheten.

Jeg fikk fotbehandling i over en time, noe som var helt fantastisk. Det er godt å bli skjemt bort av og til, og fotbehandling har jeg faktisk aldri fått tidligere. Ikke bare ble beina behandlet, men jeg lærte masse nyttig i tillegg. Jeg var til ei utrolig flink dame som hadde mye kunnskap om føtter og fotbehandlinger. Tror jeg må fortsette med dette fremover, man fortjener litt luksus i hverdagen. 

Ja, denne uka er den siste uka jeg er hjemme, for på Mandagen begynner jeg på jobb igjen. Jeg har vært hjemme med lillesøster ca et år nå, iallefall et år ganske snart. SÅ det blir spennende å begynne den normale hverdagen. Siden lillesøster fortsatt er så lita, så skal jeg jobbe tre dager i uken, og være med henne resten av tiden.  

 

Bruker du å unne deg fotbehandlinger? 

4 kommentarer

Siste innlegg