Forferdelig å dra på jobb

I går hadde jeg min siste dag på jobb denne uken. Og vet dere hva, der var forferdelig å dra på jobb denne dagen. Ikke fordi jeg ikke liker jobben min, for jeg stortrives og koser meg på jobb.. Men det var forferdelig fordi lilleprinsen var kjempe syk, med høy feber og gråt etter mamma. Han har aldri vært borte fra meg når han har vært syk, så det var tøft å dra fra han når jeg så han hadde det vondt.

Men pappsen tok godt vare på han, og Famme tok også turen iløpet av dagen og hadde med seg is. De stelte godt med han, og da kunne jeg slappe av og ha fullt fokus på jobb. Da jeg kom hjem fra arbeid var leiligheten strøken, for svigemor hadde vasket, ryddet og brettet masse klær. Helt fantastisk og komme hjem til den overraskelsen. Ikke nok med det, på kvelden da vi holdt på å lage middag, stakk hun innom igjen med tidenes største overraskelse, jeg er så takknemlig og satt ut. For en glede i hverdagen.

 

0 kommentarer

Siste innlegg