Det er ikke lett å være dukke

Omg! I dag fikk jeg akutt vondt i hodet, og ble plutselig svimmel kl 15.00.

Jeg kjenner igjen tegnene, og spurte meg selv: «Når drakk du sist?»

Svaret sjokkerte meg så vell som alle andre rundt meg; Jeg drakk vann kl 18 i GÅR! Og ingenting siden.


Det er ikke rart kroppen plutselig reagerer med å slutte å fungere, gjør meg svimmel og gir meg hodepine. Stakkars kropp!

Men det sykeste av alt er at jeg aldri er tørst. Det må gå så langt før jeg kommer på at jeg ikke har drukket noe. Fremover tror jeg at jeg må innføre noe så komisk som en drikke-alarm. Hver gang mobilen ringer er det på tide med en slurk! Ja, når kroppen ikke greier å si fra selv før det har gått for langt, da slipper man ikke unna!

 

Som nevnt tidligere så synes de rundt meg at jeg er som en dukke, jeg hverken drikker eller går på do. Hahah, forstå det de som kan?! Det har sikkert en sammenheng..

 

0 kommentarer

Siste innlegg