Bildedryss 70årsfeiring

Gårsdagen, altså Lørdagen, var en av de heftigste dagene på lenge. Jeg la meg halv 5 på natta på Fredagen, og våknet i 8tiden da barna bestemte at dagen skulle starte Lørdag morgen. Dermed startet Lørdagen med underskudd på søvn, en dag jeg hadde haugevis med planer. Men sove kan man alltid gjøre siden, hvem har tid til å sove? Iallefall ikek jeg, dessuten skulle Lørdagen bli super uansett.

Dagen startet med en handletur på City Syd. Det var flere ting jeg måtte handle inn til kveldens 70årsdag. Jeg tok med lillesøster på shopping, mens storebror fikk være hjem med pappsen. Etter shoppinga dro vi hjem å hentet storebror. Vi skulle nemlig videre på barnebursdag. Barnebursdagen var helt super, barna storkoset seg, og serveringen var helt fantastisk!

Etter barnebursdag måtte lillesøster sove, så jeg la henne ned i sengen for dagduppen.  Og da hun hadde sovnet tok jeg med storebror på Toys R US! Det ble vår andre runde på Tiller denne Lørdagen. PÅ ToysRus kjøpte vi hele 29 leker!! Det går an når hver leke koster 5 kr. Elsker salg altså! Ikke rart det neste var helt tomt da vi kom dit. Men vi drar sjeldent tomhendte hjem når det er supersalg, og det gjorde vi ikke i dag heller.

Vi begynte å få det travelt da klokken nærmet seg 16, så vi hev oss rundt og dro hjem. Mammsen og pappsen skulle nemlig ordne seg klar for 70årsfeiring for vår kjære Britt. Festen startet klokken 1800 og var på Ringe Museum. Mamma stilte som barnevakt for anledningen, hun er virkelig helt fantastisk som hun stiller opp hele tiden. Vi er bra heldige som har henne.

70årsdagen til Britt var mildt sagt fantastisk, mange nydelige mennesker og fantastisk mat. Det var masse koselige taler, og fine sanger til bursdagsbarnet. En veldig hyggelig aften! Jeg lar bildene tale for seg selv.


Gikk for en enkel kjole i eggehvit, og svart skulderveske Kjolen er fra Hm, vesken fra Michael Kors. 


Svigemor Anita, Alfred og bursdagsbarnet, Britt

Fine Linni og Victoria

Michelle, Jakob og Randell (hahah;) 

Martine og Alfred

Bursdagsbarnet og Michelle

Vakre Sonja

Gavebordet

Kai


Alex og meg

Niklas, Alex og Martine

Even og Martine

Dette må være årets søteste par altså! 

Og jeg som ike trodde jeg kunne bruke høye hæler lengre på grunn av mine ryggproblemer. Men dette gikk jo lekende lett. Og dette er høye hæler vi snakker om altså. Dere aner ikke hvor glad jeg er når jeg oppdaget at jeg ikke får vondt i ryggen av å gå i slike sko! Jippi! 

Håper dere har hatt en flott helg!! 

2 kommentarer

Siste innlegg